Umineko no naku koro ni-recenzia

21. ledna 2012 v 13:33 | Devi |  Umineko no naku koroni

Umineko no naku koroni

Hi! Dneska bych vam chtela napsat o jednom skvelom anime,ktore sa aj trosku podoba na Higurashi no naku koroni-mu.

Originalni nazov:Umineko no naku koro ni

Preklad:Ked placu cajky

Recenzia:

Ten den to zacalo,ked Batlerovci odisli k navsteve na jeden ostrov k svojim pribuznim.Vsetko bolo na prvy pohlad normalne,ale potom....Batlerova mala sestricka nasla v kvetinovom zahone jednu krasnu ruzu,a tak ju oznacila s jednou maslickou.Ale na vecer marne ju hladala cela rodina,nenasli ju.Napokon Mariin pribuzni odisli spet do domu,a ona stale hladala strateni kvietok.Domov prisla snov,ale aj s jednim dazdnikom a listom v ruke.Dievca im to podala a dodala ktomu,ze Beatrice,velka carodejka jej to dala.V listu stalo,ze jejich dedko svoju rodine z jednej velkej krizi vitiahol,ale tak,ze pouzil Beatricine zlato.Ona teraz chce,ze ked nerozlustija hadanku pod svojim portretom vzdy v dvanact umrie niekdo.A tak to aj bolo.Cela rodina hrala sachy.Batler,hlavna postava,ohrozil este vecmi jejich stav stym,ze carodejke neuveril ze s magiov robi vrazdy,a napokon chce jej dokazat s logikov,ze aj normalna zena tom moze urobit bez carovnej moci.Ked vsetci umru,hra sa zacne odznova,myslim stym,ze kazdy ozivne,ale vzdy ine sa stane.Ked toto niekdo precita,bude si mysliet,ze bude to nuda po prvj casti.Ale nie,ked si myslime ze sa uz nic nestane,tak Beatrice nebo niekdo ini urobi z carovnimprutikom kuzlo,a uz zacne nova hra.Inak v niektorych dieloch sa stane Beatrice dobra,a tak

OBRAZKY

Samotna hra

Moze me si to pozriet na:http://animeonline.cz/sections/200/